Здравейте колеги от доста време не съм влизал...реших да се прибера за малко до БГ и да си постегна Алфата която оставих в много тежко състояние (нужда от смяна на еку и бордкомпа заради лоша комуникация ....колата гаснеше после не иска да пали...трябваше да махам клемите на акумулатора да постои 10 мин и след като ги сложа палеше но не за дълго),че разкаха ми,че имало вариант да сменя само екуто..да се премахне имото и в тоя случаи нямало нужда да сменям бордкомпа...дали е възможен този вариант ми е интересно ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Еку и борд комп
Collapse
X
-
бях на 101% процента че ти ще си първият писал....проверени са всички кабели....споики и букси...набедени сме за мъсълта че проблема е там защото като загасни дава ЕБД нещо си не помня вече като грешка....след тва не иска да пали само върти и дава грешката...след сваляне на клемите за повече от 10мин но не и по малко колата пали без да дава грешката следващите примерно два часа и пак греда...когата даде тая грешка е пълен блокаш не мога дори да си дигна свалените прозорци незнайно защо
имото е ок...некъде нещо става в връзка между борда и Екуто...а какво незнам...отворен съм към идеи
---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
колата е 147 1.6 тс че съм забраел да пиша
Comment
-
Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщениебях на 101% процента че ти ще си първият писал....проверени са всички кабели....споики и букси...набедени сме за мъсълта че проблема е там защото като загасни дава ЕБД нещо си не помня вече като грешка....след тва не иска да пали само върти и дава грешката...след сваляне на клемите за повече от 10мин но не и по малко колата пали без да дава грешката следващите примерно два часа и пак греда...когата даде тая грешка е пълен блокаш не мога дори да си дигна свалените прозорци незнайно защо
имото е ок...некъде нещо става в връзка между борда и Екуто...а какво незнам...отворен съм към идеи
---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
колата е 147 1.6 тс че съм забраел да пиша
Comment
-
очевидно форума вече не е това което беше...само "спамери" който или не искат или не могат да отворят на конкретен въпрос...не е толкова трудно да се споедели опита и решението на дадена болешка ....жалко
п.с. админа може да ми изтрие темата ако иска...макар че точно т'ва се оказа доста срещан проблем в Alfaowner
Comment
-
Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщениеочевидно форума вече не е това което беше...само "спамери" който или не искат или не могат да отворят на конкретен въпрос...не е толкова трудно да се споедели опита и решението на дадена болешка ....жалко
п.с. админа може да ми изтрие темата ако иска...макар че точно т'ва се оказа доста срещан проблем в Alfaowner
Comment
-
Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщениеочевидно форума вече не е това което беше...само "спамери" който или не искат или не могат да отворят на конкретен въпрос...не е толкова трудно да се споедели опита и решението на дадена болешка ....жалко
п.с. админа може да ми изтрие темата ако иска...макар че точно т'ва се оказа доста срещан проблем в AlfaownerНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Опитахте ли да почистите буксите на ЕКУ-то с контактен спрей, например?
Comment
-
гаси я ...и доста лошо защото последно като я карах преди 10 месеца някъде...посред нощ при скорост от 80 км/ч и лек завой ми даде "ebd failure" при което волана ми "умря" спирачките ми сякаш ги нямаше за момент...всичко угасна...светлини...табла..прозорците ми не се дигат.. ...абе недвижима собственост...както и да разминах се без удар (за щастие)...след като тръгнах да паля ми даваше последователни грешки "immobilizer failure" и веднага след т'ва ""ebd failure" ... махнах батерията за 5 мин...греда....след тва я махнах пак за 15 мин...колата запали...тръгнах и след 3км пак така....на другия ден я издърпах ме до ел.сервиз....последва мн ръчкане из кабелите и така...колата запали..тамън обурнах и изгасна....слизам махнахме не помня коой бушон беше опред под капаза за тоците на екуто ..поизчакахме малко и колата запали...после историята се повтори...но явно ще трябва да прежаля 200 кинта за еко,боди и ключове
---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:49 ----------
чистих ги буксите...имото проверихме.....буксичките под волана чистих...нямаше ефект
Comment
-
Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщениегаси я ...и доста лошо защото последно като я карах преди 10 месеца някъде...посред нощ при скорост от 80 км/ч и лек завой ми даде "ebd failure" при което волана ми "умря" спирачките ми сякаш ги нямаше за момент...всичко угасна...светлини...табла..прозорците ми не се дигат.. ...абе недвижима собственост...както и да разминах се без удар (за щастие)...след като тръгнах да паля ми даваше последователни грешки "immobilizer failure" и веднага след т'ва ""ebd failure" ... махнах батерията за 5 мин...греда....след тва я махнах пак за 15 мин...колата запали...тръгнах и след 3км пак така....на другия ден я издърпах ме до ел.сервиз....последва мн ръчкане из кабелите и така...колата запали..тамън обурнах и изгасна....слизам махнахме не помня коой бушон беше опред под капаза за тоците на екуто ..поизчакахме малко и колата запали...после историята се повтори...но явно ще трябва да прежаля 200 кинта за еко,боди и ключове
---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:49 ----------
чистих ги буксите...имото проверихме.....буксичките под волана чистих...нямаше ефектAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
EBD - какво означава това? Отговори ли си?
(жокер - https://www.google.com/?client=firefox-b#q=ebd)
А вижте първо това и след това търсете под вола теле
Еко, ти си по-подробен от мен, включи се, моля
Comment
-
Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщениезнам какво значи ЕБД колегаще се проверят всички захранващи кабели....буксите ще размурдам и ще напръскам...
Last edited by Alex_26; d.m.y г., 13:41.
Comment
-
Аз карам JTD и имах подобен проблем. Накараха ме да купя ново EQU и боди, но проблема се оказа в помпата за високото налягане. А като грешка ми изписваше "имобилайзер"... Та само читав майстор. Пиши откъде си и някой тук може да ти препоръча някой наоколо. На мен ми помогнаха така. Но вече бях назад 450 лв....
Comment
-
Първоначално публикувано от Gecovski Покажи съобщениеАз карам JTD и имах подобен проблем. Накараха ме да купя ново EQU и боди, но проблема се оказа в помпата за високото налягане. А като грешка ми изписваше "имобилайзер"... Та само читав майстор. Пиши откъде си и някой тук може да ти препоръча някой наоколо. На мен ми помогнаха така. Но вече бях назад 450 лв....
Може да кажеш къде си пострадал, за да няма и други
Comment
Comment