Известие

Collapse
No announcement yet.

Еку и борд комп

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Еку и борд комп

    Здравейте колеги от доста време не съм влизал...реших да се прибера за малко до БГ и да си постегна Алфата която оставих в много тежко състояние (нужда от смяна на еку и бордкомпа заради лоша комуникация ....колата гаснеше после не иска да пали...трябваше да махам клемите на акумулатора да постои 10 мин и след като ги сложа палеше но не за дълго),че разкаха ми,че имало вариант да сменя само екуто..да се премахне имото и в тоя случаи нямало нужда да сменям бордкомпа...дали е възможен този вариант ми е интересно ?

  • #2
    И кой установ, че е от компа?

    Comment


    • #3
      бях на 101% процента че ти ще си първият писал....проверени са всички кабели....споики и букси...набедени сме за мъсълта че проблема е там защото като загасни дава ЕБД нещо си не помня вече като грешка....след тва не иска да пали само върти и дава грешката...след сваляне на клемите за повече от 10мин но не и по малко колата пали без да дава грешката следващите примерно два часа и пак греда...когата даде тая грешка е пълен блокаш не мога дори да си дигна свалените прозорци незнайно защо
      имото е ок...некъде нещо става в връзка между борда и Екуто...а какво незнам...отворен съм към идеи

      ---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

      колата е 147 1.6 тс че съм забраел да пиша

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
        бях на 101% процента че ти ще си първият писал....проверени са всички кабели....споики и букси...набедени сме за мъсълта че проблема е там защото като загасни дава ЕБД нещо си не помня вече като грешка....след тва не иска да пали само върти и дава грешката...след сваляне на клемите за повече от 10мин но не и по малко колата пали без да дава грешката следващите примерно два часа и пак греда...когата даде тая грешка е пълен блокаш не мога дори да си дигна свалените прозорци незнайно защо
        имото е ок...некъде нещо става в връзка между борда и Екуто...а какво незнам...отворен съм към идеи

        ---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

        колата е 147 1.6 тс че съм забраел да пиша
        Добре, няма да ти помагам

        Comment


        • #5
          очевидно форума вече не е това което беше...само "спамери" който или не искат или не могат да отворят на конкретен въпрос...не е толкова трудно да се споедели опита и решението на дадена болешка ....жалко

          п.с. админа може да ми изтрие темата ако иска...макар че точно т'ва се оказа доста срещан проблем в Alfaowner

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
            очевидно форума вече не е това което беше...само "спамери" който или не искат или не могат да отворят на конкретен въпрос...не е толкова трудно да се споедели опита и решението на дадена болешка ....жалко

            п.с. админа може да ми изтрие темата ако иска...макар че точно т'ва се оказа доста срещан проблем в Alfaowner
            Виж, аз мога да ти помогна и затова писах и те попитах как е установено това. Имото не гаси колата, ако си запалил вече. Но ти ми отговорикато на досадник

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
              очевидно форума вече не е това което беше...само "спамери" който или не искат или не могат да отворят на конкретен въпрос...не е толкова трудно да се споедели опита и решението на дадена болешка ....жалко

              п.с. админа може да ми изтрие темата ако иска...макар че точно т'ва се оказа доста срещан проблем в Alfaowner
              Помоли се на онзи от втория пост да ти помогне, защото ми е интересно как ще го направи, както сам знаеш нищо не разбира, но все пак
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Опитахте ли да почистите буксите на ЕКУ-то с контактен спрей, например?
                www.t-auto.bg

                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                Comment


                • #9
                  гаси я ...и доста лошо защото последно като я карах преди 10 месеца някъде...посред нощ при скорост от 80 км/ч и лек завой ми даде "ebd failure" при което волана ми "умря" спирачките ми сякаш ги нямаше за момент...всичко угасна...светлини...табла..прозорците ми не се дигат.. ...абе недвижима собственост...както и да разминах се без удар (за щастие)...след като тръгнах да паля ми даваше последователни грешки "immobilizer failure" и веднага след т'ва ""ebd failure" ... махнах батерията за 5 мин...греда....след тва я махнах пак за 15 мин...колата запали...тръгнах и след 3км пак така....на другия ден я издърпах ме до ел.сервиз....последва мн ръчкане из кабелите и така...колата запали..тамън обурнах и изгасна....слизам махнахме не помня коой бушон беше опред под капаза за тоците на екуто ..поизчакахме малко и колата запали...после историята се повтори...но явно ще трябва да прежаля 200 кинта за еко,боди и ключове

                  ---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:49 ----------

                  чистих ги буксите...имото проверихме.....буксичките под волана чистих...нямаше ефект

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
                    гаси я ...и доста лошо защото последно като я карах преди 10 месеца някъде...посред нощ при скорост от 80 км/ч и лек завой ми даде "ebd failure" при което волана ми "умря" спирачките ми сякаш ги нямаше за момент...всичко угасна...светлини...табла..прозорците ми не се дигат.. ...абе недвижима собственост...както и да разминах се без удар (за щастие)...след като тръгнах да паля ми даваше последователни грешки "immobilizer failure" и веднага след т'ва ""ebd failure" ... махнах батерията за 5 мин...греда....след тва я махнах пак за 15 мин...колата запали...тръгнах и след 3км пак така....на другия ден я издърпах ме до ел.сервиз....последва мн ръчкане из кабелите и така...колата запали..тамън обурнах и изгасна....слизам махнахме не помня коой бушон беше опред под капаза за тоците на екуто ..поизчакахме малко и колата запали...после историята се повтори...но явно ще трябва да прежаля 200 кинта за еко,боди и ключове

                    ---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:49 ----------

                    чистих ги буксите...имото проверихме.....буксичките под волана чистих...нямаше ефект
                    Не хвърляй пари на вятъра. Проблемът ти е във връзка, но не на имото. Губиш захранване на няколко системи едновременно. Провери буксите, през които върви захранването на тези системи.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      EBD - какво означава това? Отговори ли си?
                      (жокер - https://www.google.com/?client=firefox-b#q=ebd)
                      А вижте първо това и след това търсете под вола теле

                      Еко, ти си по-подробен от мен, включи се, моля

                      Comment


                      • #12
                        знам какво значи ЕБД колега ще се проверят всички захранващи кабели....буксите ще размурдам и ще напръскам...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от reapersl Покажи съобщение
                          знам какво значи ЕБД колега ще се проверят всички захранващи кабели....буксите ще размурдам и ще напръскам...
                          Ох с меко сърце съм - имаш и една голяма букса при вентилатора. Не забравяй мата и .... едно БЛАГОДАРЯ
                          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 13:41.

                          Comment


                          • #14
                            Аз карам JTD и имах подобен проблем. Накараха ме да купя ново EQU и боди, но проблема се оказа в помпата за високото налягане. А като грешка ми изписваше "имобилайзер"... Та само читав майстор. Пиши откъде си и някой тук може да ти препоръча някой наоколо. На мен ми помогнаха така. Но вече бях назад 450 лв....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Gecovski Покажи съобщение
                              Аз карам JTD и имах подобен проблем. Накараха ме да купя ново EQU и боди, но проблема се оказа в помпата за високото налягане. А като грешка ми изписваше "имобилайзер"... Та само читав майстор. Пиши откъде си и някой тук може да ти препоръча някой наоколо. На мен ми помогнаха така. Но вече бях назад 450 лв....
                              Направо е изпързалване твоето. При помпа ВН има ясни симптоми и параметри, които насочват към нея.
                              Може да кажеш къде си пострадал, за да няма и други

                              Comment

                              Working...
                              X